پاورپوینت مکتب معماری شیکاگو

پاورپوینت مکتب معماری شیکاگو

پاورپوینت مکتب معماری شیکاگودسته: معماری
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pptx
حجم فایل: 18195 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 52

دانلود فایل پاورپوینت آشنایی با مکتب معماری شیکاگو(آشنایی با معماری معاصر ) ، در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

پاورپوینت مکتب معماری شیکاگو

 فایل پاورپوینت آشنایی با مکتب معماری شیکاگو(آشنایی با معماری معاصر ) ، در حجم 52 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

حوادث و بداقبالی ها خود بارها سبب ساز انگیزش های مهم برای تحول تاریخ معماری و ساخت جوامع شده اند. آتش سوزی روم در سال 64 پیش از میلاد، حریق بزرگ لندن و هامبورگ به ترتیب در سالهای 1666و 1842، زمین لرزه و آتش سوزی سانفرانسیسکو در سال1909، همگی حوادثی بودند که علاوه بر تراژدیِ خسران های جانی و ویرانی ها، منجر به بازسازی وسیع شهرها، مطابق با آخرین استانداردها و لذا نوآوری های معماری شد.
در امریکای سده ی نوزدهم، گذشته از کلان شهرهای ساحل شرقی، شیکاگو مرکز خطوط راه آهن وچهارراه پراهمیتی برای تجارت و تردد بین ساحل های شرقی و غربی بود و از این رو یکی از شهرهایی بود که سریع ترین و بیشترین رشد را در ایالات متحده تجربه کرد. رونق اقتصادی شیکاگو، مردم بسیاری را به این شهر کشاند و بین سالهای1850 و 1870 شاهد انفجار جمعیتی از کمتر از 30/000بیش از300/000 نفر بود که آن را به بزرگترین شهر ایالات متحده در آن هنگام بدل ساخت. همچنین این شهر مرکز تجاری مهمی به شمار می آمد و از سال 1885 میلادی، فعالیت شدید اقتصادی و به تبع آن اجرای ساختمان های تجاری و اداری آغاز شده بود.

فهرست مطالب :
آغاز معماری شیکاگویی
اصول مکتب شیکاگو
معماران و آثار برجسته ی مکتب شیکاگو
اهمیت مکتب شیکاگو
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 52اسلاید قابل ویرایش و تعداد زیادی تصاویر تهیه شده است.

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

برچسب ها : پاورپوینت مکتب معماری شیکاگو , دانلود پاورپوینت مکتب معماری شیکاگو , مکتب معماری شیکاگو , دانلود پاورپوینت معماری , آشنایی با معماری معاصر , معماران و آثار برجسته ی مکتب شیکاگو , اصول مکتب شیکاگو , دانلود پروژه معماری , مکتب شیکاگو , معماری معاصر , بررسی مکتب شیکاگو , پاورپوینت مکتب شیکاگو

نظرات کاربران در مورد این کالا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.